Monday 2 February 2009

Winter Hol

Salam muhibbah,

Alhan wasahlan wa marhaban bikum.. terima kasih kepada semua sahabat2 di luar sana yang bertali arus sudi datang berkunjung ke laman Jiwaislam. Saya rasa sungguh berbesar hati dengan kehadiran antum semua kerana menyerikan laman ini.

Ya Allah punya sibuk sy kali nie ingtkan boleh la nak rehat2 sat pas exm ni sementara kuliah akan buka dalam masa 2-3 minggu, erm kawan2 ajak pergi rehlah ke Sinai-lah ajak pergi Damyeta-lah ada juga yg ajak pergi budle hai nasib baik saya ni suka jalan2, kebetulan pameran buku pula sedang berjalan dengan rancak, kawan2 suruh tolong cari barang pasal mahu balik M'sia cuti sem ni hu2 banyak juga lah perkara yg perlu dibuat.. 3la kulli hal dapat juga mengeratkan lagi tali persaudaraan.. so cadang ingin juga memuat turun beberapa post ke dalam laman, dengan baru2 ni hangat dunia membicarakan tentang Gaza hai bergolak juga jiwa ini mengenangkan nasib saudara kita seIslam,insyaAllah selepas ni kot bila da settle kerja2 semua ni.

Bagi semua pejalar Al-Azhar serta sewaktu-nya selamat rehat bercuti .
Semoga anda semua berada dalam keberkatan hingga akhirat
~Amen.

2 comments:

As said...

baca sekali macam you tube, baca dua kali utubez rupenya

selamat memanfaatkan cuti

Izzah Al-Maliziyyah said...

Assalamu'alaikum WBT...

Random-random jalan menziarah sambil minum petang (^_^). Mekaseh selalu mengunjung ke blog akak. Malah tak jemu bagi support untuk perjuangan MyHumairaKu. Mudah-mudahan jasa adik membantu akak tentang 'abc' blog dulu hingga da boleh jadi 'cikgu' blog ajar orang lain pula... hehe. Selamat bercuti dan ber'uzlah~