Monday 8 June 2009

Exm Ku Sebelum Selepas


Assalamualaikum dan salam muhibbah,


3 Jun 09 sudah berlalu tak berasa huh hampir seminggu dah abes exam ni. Kini sesi cuti musim panas da bermula, bagaimana dengan adek2 abang2 diluar sana yg sudah abes exm ataupon masih lagi sedang berperang. Harap2 semua bermotivasi setiap hari!

Erm dalam minggu ni tak da apa nak dibuat just rehat main game :P sekarang mau geli2 sama champion football manager. I'Allah bulan 7 mybe akan sibuk dengan beberapa perkara yg kena buat.. lagipun 4.7 ni mak ngah dari Penang mau ziarah anaknya belajar kt sini.. dan sy pon nak settlekan beberapa plan yg dah lama terbuku dalam kepala minda ni he3.

Sambil2 ni untuk memulihkan semula semangat sy yg sudah goyah lagi rabak disebabkan exm baru2 ni hu3 (sedey), saya banyak duduk bersendirian bukan x mahu chill dengan kawan2 semua tapi takut minda ni terpusing fikirkan benda2 yg -ve. Lagipun dalam fatrah exm hari tu sy accident, adalah kemek sikit punya kereta tu tapi poket besar juga koyaknya hu3, apabila tak mau benda2 cenggini berlegar dalam minda so sy amek keputusan utk bersendirian, sekurang2nya dapat juga beribadat dengan tenang Alhamdulillah.

Sambil berlegar2 di ruang maya ni sy byk merewang2 di blog abg Syukri [iMotivasi.com] dan juga Dr. Ispirasi , dapat juga la menambah serba sedikit aktiviti harian he3 :P tahniah sy ucapkan kerana artikel semuanya menghiburkan!

Salam jiwa bersemangat, mai sesama kita gumbira mencari keredhaan Allah :D

No comments: