Tuesday 22 April 2008

Kenapa eQahirah

Kenapa saya memilih eQahirah sebagai domain ? ada dikalangan kawan2 saya bertanya " apasal pilih eQahirah ?? " jadi di sini saya ingin menerangkan kepada semua keistimewaan dan keindahan disebalik perkataan ni.

Pertama sekali saya sandarkan perkataan ini kepada alim ulama' yg berada di bumi ambiya' Mesir dalam bidang agama, di mana saya mendapat pelbagai ilmu menafaat yg dicurah oleh mereka,

Keduanya disandarkan kepada ahli bahasa yg berada di sini walaupun mereka tidaklah mashur seperti ulama Basrah dan Kufah namun saya amat kagum dengan ulama' di sini.

Ketiga saya sendiri pon masih lagi belajar agama dan bahasa di sini, saya berharap dengan berkat usaha para2 ulama' di sini membuatkan saya bersemangat untuk meneruskan usaha menimba ilmu di bumi anbiya' ini bersama kawan2 sepejuangan.

Inilah antara faktor2 yg membuatkan saya memilih "eQahirah" untuk dijadikan domain saya, apabila saya lihat perkataan ini, semangat kembali naik, teringat akan tujuan saya berada di sini
.

No comments: